Meistä

Johku on täysin uudenlainen työkalu; menestyksen tekijä, jonka avulla matkailuyrittäjä (elinkeinoharjoittaja, mikro, pieni tai keskisuuri) tai muu matkailun parissa työskentelevä taho myy palvelujaan ja tuotteitaan - joko suoraan, ristiinmyy kumppaneidensa kautta tai myy Johkuun integroitujen ulkoisten myyntikanavien läpi. Yritystoiminnan seuraaminen ja kehittäminen hoituvat sujuvasti kokonaiskuvan muodostavan ohjauspaneelin ja seikkaperäisen raportoinnin avulla. Iso määrä aikaa säästyy automatisoimalla useita matkailutuotteiden myyntiin, varaustenhallintaan ja asiakaspalveluun liittyviä toimenpiteitä. 

Johku on matkailuyrittäjän paras kaveri - aina mukana kulkeva järjestelmä, jonka avulla voit myydä palveluja ja tuotteita joko suoraan tai integroitujen ulkoisten myyntikanavien kautta. 

Johku tarjoaa myös erinomaiset keinot seurata ja kehittää sujuvasti liiketoimintaa selkeän kokonaiskuvan antavan ohjauspaneelin ja seikkaperäisen raportoinnin avulla. Johku säästää myös aikaasi automatisoimalla useita matkailutuotteiden myyntiin, varaustenhallintaan ja asiakaspalveluun liittyviä toimenpiteitä. 

Tilaa Johku!

Viimeisimmät päivitykset

Tuotantojulkaisu 14.4.2016: Ylläpidon online helpdesk sekä korjauksia ja parannuksia

Julkaistun tuotantoversion keskeisimmät uutuudet: 


1. Johkun ylläpidon online chat 


Johkun ylläpidon käyttöliittymään on nyt lisätty online helpdesk, mikäli tulee kysyttävää. Tämän kautta voit keskustella suoraan meidän kanssa, mikäli olemme tavoitetavissa tai lähettää tukeemme viestiä.


2. Parannettu alkamis- ja päättymispäivän näkymä


Aikaisemmin Johkun päivämäärävalitsimet näyttivät vain sen, onko päivä valittavissa vaiko ei. Tämä aiheutti joissakin sellaisissa tapauksissa, joissa varattava päivämääräväli oli enemmän kuin 1 vrk, sellaisen tulkinnan että haluttua väliä ei olisi varattavissa ollenkaan. Tällaisessä tilanteessa vaaleampaa päivämäärää tulkittiin varauksena ja kirkasta vihreää vapaana. Johkun näkökulmasta asiakkaalle tarjoillaan vain valittavia ja ei valittavia päiviä eikä niiden varaustilanteeseen otettu muuta kantaa kalentereissa. Parantaaksemme mahdollisuuksia oikeampaan tulkintaan kalenterissa, lisäsimme valintakalentereihin myös varaukset punaisella värillä. Vihreä pysyi edelleen valittavissa olevana vapaana. Ei valittavissa oleva mutta vapaa päivä on nyt kirkkaasta vihreästä astetta vaaleampi.


3. Useamman kerran käytettävät alennuskoodit


Alennuskoodit mahdollistavat nyt useamman käyttökerran sisältävät koodit. Näiden avulla voidaan toteuttaa vaikkapa 10-kerran sarjaliput tai vastaavat


4. Muita korjauksia ja parannuksia


Isojen tuotantopäivitysten, kuin myös 31.3. julkaistun päivityksen, vanavedessä ilmenee aina bugeja, joita ei ole pystytty testauksissa löytämään. Olemme korjanneet näistä kaikki raportoidut ja tiedossa olevat. Lisäksi olemme tehneet joukon pieniä parannuksia eri puolille Johkua. Näistä muutama mainittakoon:

  • kieliversiointiin liittyviä korjauksia
  • saatavuuteen ja hintarivien laskentaan liittyviä parannuksia ja korjauksia
  • Kenttien nimeämisiin liittyviä parannuksia
  • Ryhmäostoprosessin selkeyteen liittyviä parannuksia


5. Johku-kauppiaiden välinen yhteistyö


Koontitilaaminen toi mahdolliseksi sen, että kaikki Johku-kauppiaat voivat ristiinmyydä toisiaan. Edellytyksenä on, että maksutavoiksi on valittuna Maksukaista ja/tai lasku. Tämä herätti paljon kiinnostusta ja ideoita erilaisten yhteistyömallien luomiseksi Johku-kauppiaiden välillä. Ja tämä luonnollisesti johti ajatuksiin, jossa Johku-kauppiaista ylläpidettäisiin listaa jossakin Johkun toimesta.


Meillä on konseptissa suunnitelma toteuttaa Johkun sisälle ratkaisuja, joilla Johku-kauppiaat voivat rakentaa verkostoja keskenään. Tämä tulisi mahdollistamaan Johku-kauppiaiden suoran yhteistyön ja verkottumisen keskenään. Mutta kerromme lisää sitten, kun asia on edennyt sopivaan vaiheeseen. Siihen saakka kannattaa laittaa paljon ideoita ja ajatuksia tulemaan tämän asian tiimoilta. :)



Uudet ominaisuudet näkyvät kaikille ja ovat kaikkien käytettävissä ilman erillisiä toimenpiteitä.


Kaikkiin päivityksiin liittyy aina mahdollisuus sellaisten bugien esiintymiseen, joita ei ole testauksissa havaittu. Näistä kannattaa laittaa heti tuki-tiketti Johku-tuen kautta.


Tarkempia tietoja julkaisusta antaa:


Sami Hänninen

+358 40 721 7717

sami@johku.com



JOHKU


Haluamme tehdä matkailuyrittämisestä niin helppoa, että et edes huomaa tekeväsi sitä. Meille tämä tarkoittaa sitä, että matkailija ja yrittäjä löytävät toisensa mahdollisimman helposti parhaimmillaan useiden eri kanavien kautta ja he pystyvät hoitamaan asioinnin täysin sähköisesti alusta loppuun saakka ilmaan mitään koukeroita säästäen molempien osapuolten aikaa ja rahaa. Haluamme myös että se aika, joka aikaisemmin on käytetty teknologian kanssa painimiseen ja vaivalloisiin manuaalikirjauksiin, käytetään tulevaisuudessa asiakkaan mieleenpainuvan kokemuksen rakentamiseen.

Ja kun ostamisesta ja asiakaspalvelusta on saatu vaivatonta, haluamme vielä huolehtia siitä että matkailuyrittäjällä on kaikki tieto helposti saatavilla ajasta ja paikasta riippumatta. Selkeä kuva siitä, miten yrityksellä menee, helpottaa ja kannustaa viemään asioita positiivisella vireellä eteenpäin.


Johku on samalla myös Gofinland.fi:n ja Maksukaistan strateginen kumppani. Gofinland on Alma Mediapartners Oy:n ylläpitämä valtakunnallinen Suomi-matkailun palvelu jolla tavoitat helposti suuret kohderyhmät. Palvelua kehitetään vahvasti ulkomaalaiset Suomeen suuntaavat matkailijat huomioiden, kuitenkaan kotimaanmatkailua unohtamatta. Maksukaista on Paybyway Oy:n nopeasti kasvava palvelu, joka tarjoaa Johkun käyttäjille maksukortti- ja verkkopankkimaksut Suomen kilpailukykyisimpään hintaan.

Lisätietoja Johkusta löytyy osoitteesta johku.com

Kirjaudu tai Rekisteröidy lähettääksesi kommentin
Takaisin ylös