Tietosuojaperiaatteet

Johku on uuden ajan digitaaliseen kaupankäyntiin luotu Internet-teknologia, jonka avulla yritys, yhteisö tai muu y-tunnuksen omaava taho (jäljempänä "kauppias") myy tuotteitaan ja palvelujaan ja vastaavasti yksityinen asiakas, yritys tai yhteisö (jäljempänä "käyttäjä") ostavat kauppiaan myymiä tuotteita ja palveluja. Johkua kehittää ja ylläpitää Aptual Commerce Oy (Y:2735384-2, jäljempänä "Johku" tai "me").

Tässä dokumentissa kerrotaan laajemmin niistä periaatteista ja rekisteröidyn käyttäjän sekä kauppiaan oikeuksista, joita Johku noudattaa henkilötietojen käsittelyssä. EU:n uusi tietosuoja-asetus on yksi merkittävimmistä tietosuojaan liittyvistä kansainvälisistä lakimuutoksista, jonka tarkoituksena on lisätä yksilön näkökulmasta henkilötietojen käsittelyn läpinäkyvyyttä ja hallittavuutta. Pyrimme kehitystyössämme kaikilta osin noudattamaan asetuksessa annettuja määräyksiä sekä ponnistamaan niistä vieläkin korkeammalle.

Käyttämällä Johku-pohjaista kauppaa ja ostamalla kauppiailta käyttäjä hyväksyy tämän tietosuojaperiaatteen ehdot itseään koskeviksi. Vastaavasti käyttämällä Johkua tuotteiden ja palvelujen myyntiin kauppias hyväksyy tietosuojaperiaatteen ehdot itseään koskeviksi.

Henkilötietojen käsittely Johkussa

Osa-alue 1: Kauppiaat ja muut Johkusta kiinnostuneet tahot

Osa-alue 2: Kaikki käyttäjät, jotka ostavat Johku-kaupasta

Yhteydenotot

Tietosuojaperiaatteisiimme, rekistereihin ja tai henkilötietojen käsittelyyn liittyvissä kysymyksissä voit olla yhteydessä:

Sami Hänninen
sami@johku.com
Puh. + 358 40 721 7717

Aptual Commerce Oy / Johku (Y:2735384-2)
Energiakuja 3
00180 HELSINKI
puh. +358 40 721 7717
tuki@johku.com

 

Viimeksi muokattu 30.5.2018

Johku on matkailuyrittäjän paras kaveri - aina mukana kulkeva järjestelmä, jonka avulla voit myydä palveluja ja tuotteita joko suoraan tai integroitujen ulkoisten myyntikanavien kautta. 

Johku tarjoaa myös erinomaiset keinot seurata ja kehittää sujuvasti liiketoimintaa selkeän kokonaiskuvan antavan ohjauspaneelin ja seikkaperäisen raportoinnin avulla. Johku säästää myös aikaasi automatisoimalla useita matkailutuotteiden myyntiin, varaustenhallintaan ja asiakaspalveluun liittyviä toimenpiteitä. 

Tilaa Johku!

Viimeisimmät päivitykset

Tuotantojulkaisu 21.9.2016: CRM, projektinhallinta ja satoja muita sovelluksia sekä nippu parannuksia

1. Zapier-integraatio: Markkinointiautomaatio, projektinhallinta, asiakkuuksien hallinta ja satoja muita sovelluksia kytkettävissä 


Zapier on työkalu joka välittää tietoa eri websovellusten välillä. Voit esimerkiksi viedä asiakastiedot automaattisesti sähköpostimarkkinointisovellukseen tai vaikkapa toteuttaa to-do-listoja tilattujen tuotteiden perusteella. Käytössäsi on yli 600 erilaista oman alansa huippusovellusta, jotka voidaan nyt kytkeä Johkuun.


Ensimmäisessä vaiheessa tiedonvälitys on Johkusta Zapierin kautta ulkoiseen sovellukseen. Myöhemmin julkaisemme myös paluutien ulkoisesta sovelluksesta Zapierin kautta Johkuun.

Zapier-integraatio on ensimmäiseksi käytössä Johku Labs -kauppiaille. Mikäli aihe kiinnostaa ja olet Labsissa, lähetä meille tuki@johku.comiin viestiä, että haluaisit mukaan Zapieriin. Laitamme tämän jälkeen kutsun palvelun käyttäjäksi.


Tutustu Zapieriin: zapier.com


2. Trust-laskutuspalvelu -integraatio


Johkussa on mahdollista käyttää laskua yhtenä monista maksutavoista. Perustasolla lasku lähetetään asiakkaalle sähköpostilla Johkun toimesta ja Johku-kauppias hoitaa maksuvalvonnan manuaalisesti laskujen hallinnassa. Nyt tämä manuaalinen osa voidaan automatisoida täydellisesti laskun toimittamisesta vaikka verkkolaskuna aina maksuvalvontaan asti.


Lisätietoja: https://www.trustkapital.fi/fi/palvelut/laskutus-ja-reskontra


3. Ennakot myyntiraportille


Myyntiraportille on lisätty ennakoiden laskenta, joka mahdollistaa ennakkoon maksettujen varausten kirjanpidollisen käsittelyn aikaisempaa helpommin.


4. Eniten myyneet kanavat tilannekeskukseen


Oman Johkun ulkopuolisista myyntikanavista tullutta myyntiä pystyy nyt seuraamaan Johkun tilannekeskuksesta "eniten myyneet kanavat" -listauksesta. Listaus näyttää sekä portaalien (esim. gofinland.fi) kautta että ristinmyyntikanavista (muut Johku-kauppiaat) tulleet myynnit.

Ensimmäisessä vaiheessa määrät lasketaan vuositasolla. Myöhemmin lisäämme tähän tarkentavia ominaisuuksia.


5. Tuoteryhmät


Tuotteiden rinnalle olemme lisänneet tuoteryhmä-tason, joka mahdollistaa tuotteiden aikaisempaa helpomman käsittelyn ja ryhmittelyn.

Ensimmäisessä vaiheessa tuoteryhmät luovat pohjan kanavahallinnan käyttöön. Myöhemmin tuomme myös ominaisuuksia, jolla tuoteryhmistä saadaan enemmän irti Johkun omalla kauppapaikalla sekä kaikissa muissa kanavissa.


6. Yleisiä paranuksia


Edellä mainittujen isojen ominaisuuksien lisäksi olemme tehneet edellisen tuotantojulkaisu jälkeen lähes sata uutta parannusta ja korjausta, josta seuraavassa kohokohdat:

  • Notifikaatioiden uudelleen lähettäminen notifikaatioiden hallinnasta
  • Varaustenhallinnassa näytetään varaukseen liitetyt resurssit
  • Resurssiviestinnän lokalisointi
  • Vahvistusviestit sisältävät uusia yritystietoja
  • Hallintanäkymien hauissa voi käyttää nyt myös id-numeroita
  • Kuvien järjestystä voi muuttaa
  • Koordinaattipisteen valinta onnistuu nyt suoraviivaisemmin
  • Sähköpostien perimenoa on parannettu (vaikuttaa erityisesti niihin tilanteisiin, jossa vastaanottajan s-posti on ollut Live tai Outlook-pohjainen.



Kaikkiin päivityksiin liittyy aina mahdollisuus sellaisten bugien esiintymiseen, joita ei ole testauksissa havaittu. Näistä kannattaa laittaa heti tuki-tiketti Johku-tuen kauttan osoitteessa support.johku.com.


Tarkempia tietoja julkaisusta antaa:


Sami Hänninen

+358 40 721 7717

sami@johku.com



JOHKU


Haluamme tehdä matkailuyrittämisestä niin helppoa, että et edes huomaa tekeväsi sitä. Meille tämä tarkoittaa sitä, että matkailija ja yrittäjä löytävät toisensa mahdollisimman helposti parhaimmillaan useiden eri kanavien kautta ja he pystyvät hoitamaan asioinnin täysin sähköisesti alusta loppuun saakka ilmaan mitään koukeroita säästäen molempien osapuolten aikaa ja rahaa. Haluamme myös että se aika, joka aikaisemmin on käytetty teknologian kanssa painimiseen ja vaivalloisiin manuaalikirjauksiin, käytetään tulevaisuudessa asiakkaan mieleenpainuvan kokemuksen rakentamiseen.

Ja kun ostamisesta ja asiakaspalvelusta on saatu vaivatonta, haluamme vielä huolehtia siitä että matkailuyrittäjällä on kaikki tieto helposti saatavilla ajasta ja paikasta riippumatta. Selkeä kuva siitä, miten yrityksellä menee, helpottaa ja kannustaa viemään asioita positiivisella vireellä eteenpäin.


Johku on samalla myös Gofinland.fi:n ja Maksukaistan strateginen kumppani. Gofinland on Alma Mediapartners Oy:n ylläpitämä valtakunnallinen Suomi-matkailun palvelu jolla tavoitat helposti suuret kohderyhmät. Palvelua kehitetään vahvasti ulkomaalaiset Suomeen suuntaavat matkailijat huomioiden, kuitenkaan kotimaanmatkailua unohtamatta. Maksukaista on Paybyway Oy:n nopeasti kasvava palvelu, joka tarjoaa Johkun käyttäjille maksukortti- ja verkkopankkimaksut Suomen kilpailukykyisimpään hintaan.


Lisätietoja Johkusta löytyy osoitteesta johku.com

Käyttäjätunnus tai Rekisteröidy lähettääksesi kommentin
Takaisin ylös