Kohokohdat

Johku on tapa toimia ja kehittyä

Johku perustuu laajaan tutkittuun tietämykseen asiakkaan päätöksenteosta ja ostamisesta digitaalisessa maailmassa.

Ei enää ATK:ta

Johku kulkee aina mukanasi, sillä se on suunniteltu nykyaikaan mobiililaitteilla käytettäväksi ilman tuskallista "ATK:n" opettelua.

Helppo ja nopea perustaa

Johku on vaivaton perustaa ja vie ensimmäisessä vaiheessa aikaasi vain noin 15 minuuttia.

Oma Johku -palvelu

Johkua käyttäneiden asiakkaiden on helppo hallita omia tietoja ja viestintäasetuksia sekä tarkkailla tilaushistoriaansa Oma Johku -palvelussa.

Jaetut kaupat

Jokainen Johku-kauppias voi myydä myös toisen kauppiaan tuotteita alkuperäisen kauppiaan nimissä. Tämä mahdollistaa aivan uudenlaisen yhteistyön, jossa jokainen voi markkinoida ja myydä myös kumppaniensa ratkaisuja ja tuottaa suoraa tulovirtaa.

Monipuolinen viestintä

Johku viestii tilanneelle asiakkaalle sekä yleisellä tasolla että tuote- ja resurssitasolla. Lisäksi voit halutessasi kytkeä Johkuun vaikkapa MailChimpin tai muun markkinoinnin automaatiojärjestelmän

Selkeä tilannekeskus ja laaja raportointi

Johkun tilannekeskus kertoo yhdellä silmäyksellä kaupankäyntisi tilanteen. Johkun raportointi syventää tietosi yksityiskohtiin. Tämän lisäksi kaikki raporttitiedot ovat saatavissa suoraan vaikka Exceliin.

Kätevä varaustenhallinta

Monipuolinen ja työtä nopeuttava varaustenhallinta. Näet yhdellä silmäyksellä missä on vapaata. Ja mikä parasta, voit myydä vaivattomasti suoraan varaustenhallinnasta ja lähettää asiakkaalle vaikka maksulinkin.

Channel manager - vältä tuplabuukkaukset

Myallocator- ja Bokun-kanavahallinnat kytkevät majoituskohteesi tai aktiviteettisi maailman johtaviin myyntikanaviin.
Tutustu kanaviin

Täysin integroitu Netvisor-taloushallintoon

Johku muodostaa kaupankäyntikerroksen Visma Netvisor -taloushallinnon ympärille kommunikoiden reaaliaikaisesti kaiken myynnin suoraan Netvisoriin. Tätä yhdistelmää käyttävällä yrittäjällä kehittyminen ei jää enää kiinni talousdatan puutteesta tai sen vanhentumisesta.

Laajat laskutustoiminnallisuudet

Johkussa on kaikki tarvittavat toiminnallisuudet laskutukseen. Voit laskuttaa yksittäisiä tilauksia tai vaikka muodostaa koontilaskun useista eri tilauksista. Voit myös halutessasi automatisoida koko maksuvalvonnan perintään asti ja keskittyä itse olennaiseen.

Pilvikassa ja maksupäätteet

Johkussa on sisäänrakennettu pilvikassaympäristö, johon on saatavilla myös integroidut maksupäätteet. Ja mikä parasta, et tarvitse erillisiä korttitilityssopimuksia, sillä maksupäätteillä operointi sisältyy yhteen ja samaan Bamboran maksuvälittäjäsopimukseen.

Maksut tärkeimmillä maksutavoilla

PayPal, Alipay, Visa, Visa Electron, Mastercard, Diners Club, American Express, Nordean verkkomaksu, Osuuspankin verkkomaksu, Danske Bankin verkkomaksu, S-Pankin verkkomaksu, Säästöpankin verkkomaksu, Aktian verkkomaksu, Handelsbankenin verkkomaksu, POP-Pankin verkkomaksu, OmaSp:n verkkomaksu Ålandsbankenin verkkomaksu, Jousto, Euroloan, MobilePay, Moni
  • logo-viikari.png
  • logo-tervis.png
  • logo-woikoski.png
  • logo-verla.png
  • logo-akk.png
  • logo-kino.png
  • logo-repovesi.png
  • logo-metsahallitus.png
  • logo-kunnonkeskus.png
  • logo-vakkara.png
  • logo-nuuksio.png
  • logo-naurutakuu.png
  • naturaviva.png
  • logo-nirvana.png
  • kinotapiola.png
  • visitpori.png

Johku on täysin uudenlainen työkalu, aina mukanasi kulkeva järjestelmä, jonka avulla voit myydä palveluja ja tuotteita sekä seurata liiketoimintasi kehitystä. 

Johku säästää myös aikaasi automatisoimalla useita matkailutuotteiden myyntiin, varaustenhallintaan ja asiakaspalveluun liittyviä toimenpiteitä. Yhdessä vahvojen kumppanien kanssa Johku mahdollistaa tehokkaan kaupankäynnin! 

Sami Hänninen

Johku-konsepti

Minna Mikkola

Palveluasiantuntija
Tilaa

Seuraavat koulutukset

Seuraavia kurssiaikoja suunnitellaan, pysy kuulolla.

Viimeisimmät päivitykset

Tuotantojulkaisu 11.2.2016: Aktiviteetteja ja nippu muita uusia ominaisuuksia

Tämä tuotantojulkaisu sisältää lukuisan määrän uusia ominaisuuksia, jotka parantavat merkittävästi Johkun käyttöä erilaisissa tilanteissa.


Julkaistun tuotantoversion keskeisimmät uutuudet:


1. Aktiviteetti-tuotetyyppi

Johku on mahdollistanut aktiviteettien yksinkertaisen myynnin jo aikaisemminkin, mutta mm. hinnoittelusta ja aktiviteettien esittelystä on puuttunut monen tarvitsemia ominaisuuksia. Uusi tuotetyyppi mahdollista nyt mm. ohjelmapalvelujen monipuolisen myynnin, lippujen myynnin ja paljon muuta.


2. Hintaportaat

Aktiviteetti-tuotetyypin yhteydessä kehitimme pidemmälle Johkun tarjoamia erilaisia hinnoittelumahdollisuuksia ja laajensimme ne koskemaan kaikkia varattavia tuotetyyppejä. Keskeisimpänä uutena ominaisuutena on hintaportaat. Nämä mahdollistavat paikkojen myynnin esim. aktiviteeteissa tai vaikkapa eri hintaisten lippujen myynnin tapahtumaan tai museokierrokselle osallistujan ikään tai muuhun vastaavaan ominaisuuteen perustuen.


3. Resurssiin "varattava kerralla vähintään" ja "varatavissa enintään"

Resurssin uudet "varattava kerralla vähintään" ja "varatavissa enintään" -kentät mahdollistavat esim. sellaisten aktiviteettien myynnin, joissa on minimi- ja maksimiosallistujamäärät. Hinnoittelussa tähän on mahdollista määritellä minimikönttä, joka sisältää tietyn määrän osallistujia ja siten ylimenevät tiettyyn hintaan per osallistuja. Vaihtoehtoisesti voi määritellä osallistujakohtaisen hinnan, mutta osallistujia on pakko olla minimin verran, jotta tuote on ostettavissa.


4. Johku-kauppapaikan visuaalista ulkoasua on tuunattu

Uusien tuotetyyppien myötä olemme parannelleet Johkun oman kauppapaikan ominaisuuksia. Vuokramökillä on oma esittelysivunsa. Samaan tapaan myös aktiviteetilla. Näissä molemmissa on tavoiteltu mahdollisimman selkeää esitystapaa.


5. Yksityiset kauppapaikat

Uusi tuotantoversio mahdollistaa yksityisten, kirjautumista edellyttävien, kauppapaikkojen luomisen. Eli jatkossa voit luoda vaikkapa yhteistyökumppanille omat tuotteet tämän omilla hinnoilla, laittaa ne kumppanin omaan kauppapaikkaan ja lähettää sen jälkeen kumppanille kirjautumistunnukset. Yksityiset kauppapaikat toimivat myös esim. yhdistysten sisäisinä kauppapaikkoina, joihin on pääsy vain tunnuksilla.


6. Tilaustiedot yhdistettävissä tuoteviestintään

Tuote- ja resurssiviestit sisältävät viestin otsikon ja viestikentän. Viestin muoto on puhdas teksti ja lähetystapa joko sähköposti tai tekstiviesti. Uudessa Johkun versiossa näihin viesteihin voidaan lisätä tietoa tilauksesta käyttämällä tageja. Tämä mahdollistaa esim. lipputietojen toimittamisen tekstiviestillä.


7. Parannuksia ostoprosessiin

Olemme parantaneet ostoprosessissa näytettävien tietojen esitystapaa ja nopeutta. Käyttökokemus on nyt aikaisempaa selkeämpi.


8. Parannuksia pellin alla

Edellä mainittujen ominaisuuksia lisäksi olemme tehneet ison joukon parannuksia myös pellin alla. Näillä olemme nostaneet Johkun toimintavarmuutta ja nopeutta.



Uudet ominaisuudet näkyvät kaikille ja ovat kaikkien käytettävissä ilman erillisiä toimenpiteitä.


Suurempiin päivityksiin liittyy aina mahdollisuus sellaisten bugien esiintymiseen, joita ei ole testauksissa havaittu. Näistä kannattaa laittaa heti tuki-tiketti Johku-tuen kautta.


Tarkempia tietoja julkaisusta antaa:

Sami Hänninen

+358 40 721 7717

sami@johku.com



Johku


Haluamme tehdä matkailuyrittämisestä niin helppoa, että et edes huomaa tekeväsi sitä. Meille tämä tarkoittaa sitä, että matkailija ja yrittäjä löytävät toisensa mahdollisimman helposti parhaimmillaan useiden eri kanavien kautta ja he pystyvät hoitamaan asioinnin täysin sähköisesti alusta loppuun saakka ilmaan mitään koukeroita säästäen molempien osapuolten aikaa ja rahaa. Haluamme myös että se aika, joka aikaisemmin on käytetty teknologian kanssa painimiseen ja vaivalloisiin manuaalikirjauksiin, käytetään tulevaisuudessa asiakkaan mieleenpainuvan kokemuksen rakentamiseen.

Ja kun ostamisesta ja asiakaspalvelusta on saatu vaivatonta, haluamme vielä huolehtia siitä että matkailuyrittäjällä on kaikki tieto helposti saatavilla ajasta ja paikasta riippumatta. Selkeä kuva siitä, miten yrityksellä menee, helpottaa ja kannustaa viemään asioita positiivisella vireellä eteenpäin.


Johku on samalla myös Gofinland.fi:n ja Maksukaistan strateginen kumppani. Gofinland on Alma Mediapartners Oy:n ylläpitämä valtakunnallinen Suomi-matkailun palvelu jolla tavoitat helposti suuret kohderyhmät. Palvelua kehitetään vahvasti ulkomaalaiset Suomeen suuntaavat matkailijat huomioiden, kuitenkaan kotimaanmatkailua unohtamatta. Maksukaista on Paybyway Oy:n nopeasti kasvava palvelu, joka tarjoaa Johkun käyttäjille maksukortti- ja verkkopankkimaksut Suomen kilpailukykyisimpään hintaan.

Lisätietoja Johkusta löytyy osoitteesta johku.com



Kirjaudu tai Rekisteröidy lähettääksesi kommentin

Seuraa Johkun kehitystä

Takaisin ylös