Kohokohdat

Johku on tapa toimia ja kehittyä

Johku perustuu laajaan tutkittuun tietämykseen asiakkaan päätöksenteosta ja ostamisesta digitaalisessa maailmassa.

Ei enää ATK:ta

Johku kulkee aina mukanasi, sillä se on suunniteltu nykyaikaan mobiililaitteilla käytettäväksi ilman tuskallista "ATK:n" opettelua.

Helppo ja nopea perustaa

Johku on vaivaton perustaa ja vie ensimmäisessä vaiheessa aikaasi vain noin 15 minuuttia.

Oma Johku -palvelu

Johkua käyttäneiden asiakkaiden on helppo hallita omia tietoja ja viestintäasetuksia sekä tarkkailla tilaushistoriaansa Oma Johku -palvelussa.

Jaetut kaupat

Jokainen Johku-kauppias voi myydä myös toisen kauppiaan tuotteita alkuperäisen kauppiaan nimissä. Tämä mahdollistaa aivan uudenlaisen yhteistyön, jossa jokainen voi markkinoida ja myydä myös kumppaniensa ratkaisuja ja tuottaa suoraa tulovirtaa.

Monipuolinen viestintä

Johku viestii tilanneelle asiakkaalle sekä yleisellä tasolla että tuote- ja resurssitasolla. Lisäksi voit halutessasi kytkeä Johkuun vaikkapa MailChimpin tai muun markkinoinnin automaatiojärjestelmän

Selkeä tilannekeskus ja laaja raportointi

Johkun tilannekeskus kertoo yhdellä silmäyksellä kaupankäyntisi tilanteen. Johkun raportointi syventää tietosi yksityiskohtiin. Tämän lisäksi kaikki raporttitiedot ovat saatavissa suoraan vaikka Exceliin.

Kätevä varaustenhallinta

Monipuolinen ja työtä nopeuttava varaustenhallinta. Näet yhdellä silmäyksellä missä on vapaata. Ja mikä parasta, voit myydä vaivattomasti suoraan varaustenhallinnasta ja lähettää asiakkaalle vaikka maksulinkin.

Channel manager - vältä tuplabuukkaukset

Myallocator- ja Bokun-kanavahallinnat kytkevät majoituskohteesi tai aktiviteettisi maailman johtaviin myyntikanaviin.
Tutustu kanaviin

Täysin integroitu Netvisor-taloushallintoon

Johku muodostaa kaupankäyntikerroksen Visma Netvisor -taloushallinnon ympärille kommunikoiden reaaliaikaisesti kaiken myynnin suoraan Netvisoriin. Tätä yhdistelmää käyttävällä yrittäjällä kehittyminen ei jää enää kiinni talousdatan puutteesta tai sen vanhentumisesta.

Laajat laskutustoiminnallisuudet

Johkussa on kaikki tarvittavat toiminnallisuudet laskutukseen. Voit laskuttaa yksittäisiä tilauksia tai vaikka muodostaa koontilaskun useista eri tilauksista. Voit myös halutessasi automatisoida koko maksuvalvonnan perintään asti ja keskittyä itse olennaiseen.

Pilvikassa ja maksupäätteet

Johkussa on sisäänrakennettu pilvikassaympäristö, johon on saatavilla myös integroidut maksupäätteet. Ja mikä parasta, et tarvitse erillisiä korttitilityssopimuksia, sillä maksupäätteillä operointi sisältyy yhteen ja samaan Bamboran maksuvälittäjäsopimukseen.

Maksut tärkeimmillä maksutavoilla

PayPal, Alipay, Visa, Visa Electron, Mastercard, Diners Club, American Express, Nordean verkkomaksu, Osuuspankin verkkomaksu, Danske Bankin verkkomaksu, S-Pankin verkkomaksu, Säästöpankin verkkomaksu, Aktian verkkomaksu, Handelsbankenin verkkomaksu, POP-Pankin verkkomaksu, OmaSp:n verkkomaksu Ålandsbankenin verkkomaksu, Jousto, Euroloan, MobilePay, Moni
  • logo-viikari.png
  • logo-tervis.png
  • logo-woikoski.png
  • logo-verla.png
  • logo-akk.png
  • logo-kino.png
  • logo-repovesi.png
  • logo-metsahallitus.png
  • logo-kunnonkeskus.png
  • logo-vakkara.png
  • logo-nuuksio.png
  • logo-naurutakuu.png
  • naturaviva.png
  • logo-nirvana.png
  • kinotapiola.png
  • visitpori.png

Johku on täysin uudenlainen työkalu, aina mukanasi kulkeva järjestelmä, jonka avulla voit myydä palveluja ja tuotteita sekä seurata liiketoimintasi kehitystä. 

Johku säästää myös aikaasi automatisoimalla useita matkailutuotteiden myyntiin, varaustenhallintaan ja asiakaspalveluun liittyviä toimenpiteitä. Yhdessä vahvojen kumppanien kanssa Johku mahdollistaa tehokkaan kaupankäynnin! 

Sami Hänninen

Johku-konsepti

Minna Mikkola

Palveluasiantuntija
Tilaa

Seuraavat koulutukset

Seuraavia kurssiaikoja suunnitellaan, pysy kuulolla.

Viimeisimmät päivitykset

Tuotantojulkaisu 21.9.2016: CRM, projektinhallinta ja satoja muita sovelluksia sekä nippu parannuksia

1. Zapier-integraatio: Markkinointiautomaatio, projektinhallinta, asiakkuuksien hallinta ja satoja muita sovelluksia kytkettävissä 


Zapier on työkalu joka välittää tietoa eri websovellusten välillä. Voit esimerkiksi viedä asiakastiedot automaattisesti sähköpostimarkkinointisovellukseen tai vaikkapa toteuttaa to-do-listoja tilattujen tuotteiden perusteella. Käytössäsi on yli 600 erilaista oman alansa huippusovellusta, jotka voidaan nyt kytkeä Johkuun.


Ensimmäisessä vaiheessa tiedonvälitys on Johkusta Zapierin kautta ulkoiseen sovellukseen. Myöhemmin julkaisemme myös paluutien ulkoisesta sovelluksesta Zapierin kautta Johkuun.

Zapier-integraatio on ensimmäiseksi käytössä Johku Labs -kauppiaille. Mikäli aihe kiinnostaa ja olet Labsissa, lähetä meille tuki@johku.comiin viestiä, että haluaisit mukaan Zapieriin. Laitamme tämän jälkeen kutsun palvelun käyttäjäksi.


Tutustu Zapieriin: zapier.com


2. Trust-laskutuspalvelu -integraatio


Johkussa on mahdollista käyttää laskua yhtenä monista maksutavoista. Perustasolla lasku lähetetään asiakkaalle sähköpostilla Johkun toimesta ja Johku-kauppias hoitaa maksuvalvonnan manuaalisesti laskujen hallinnassa. Nyt tämä manuaalinen osa voidaan automatisoida täydellisesti laskun toimittamisesta vaikka verkkolaskuna aina maksuvalvontaan asti.


Lisätietoja: https://www.trustkapital.fi/fi/palvelut/laskutus-ja-reskontra


3. Ennakot myyntiraportille


Myyntiraportille on lisätty ennakoiden laskenta, joka mahdollistaa ennakkoon maksettujen varausten kirjanpidollisen käsittelyn aikaisempaa helpommin.


4. Eniten myyneet kanavat tilannekeskukseen


Oman Johkun ulkopuolisista myyntikanavista tullutta myyntiä pystyy nyt seuraamaan Johkun tilannekeskuksesta "eniten myyneet kanavat" -listauksesta. Listaus näyttää sekä portaalien (esim. gofinland.fi) kautta että ristinmyyntikanavista (muut Johku-kauppiaat) tulleet myynnit.

Ensimmäisessä vaiheessa määrät lasketaan vuositasolla. Myöhemmin lisäämme tähän tarkentavia ominaisuuksia.


5. Tuoteryhmät


Tuotteiden rinnalle olemme lisänneet tuoteryhmä-tason, joka mahdollistaa tuotteiden aikaisempaa helpomman käsittelyn ja ryhmittelyn.

Ensimmäisessä vaiheessa tuoteryhmät luovat pohjan kanavahallinnan käyttöön. Myöhemmin tuomme myös ominaisuuksia, jolla tuoteryhmistä saadaan enemmän irti Johkun omalla kauppapaikalla sekä kaikissa muissa kanavissa.


6. Yleisiä paranuksia


Edellä mainittujen isojen ominaisuuksien lisäksi olemme tehneet edellisen tuotantojulkaisu jälkeen lähes sata uutta parannusta ja korjausta, josta seuraavassa kohokohdat:

  • Notifikaatioiden uudelleen lähettäminen notifikaatioiden hallinnasta
  • Varaustenhallinnassa näytetään varaukseen liitetyt resurssit
  • Resurssiviestinnän lokalisointi
  • Vahvistusviestit sisältävät uusia yritystietoja
  • Hallintanäkymien hauissa voi käyttää nyt myös id-numeroita
  • Kuvien järjestystä voi muuttaa
  • Koordinaattipisteen valinta onnistuu nyt suoraviivaisemmin
  • Sähköpostien perimenoa on parannettu (vaikuttaa erityisesti niihin tilanteisiin, jossa vastaanottajan s-posti on ollut Live tai Outlook-pohjainen.



Kaikkiin päivityksiin liittyy aina mahdollisuus sellaisten bugien esiintymiseen, joita ei ole testauksissa havaittu. Näistä kannattaa laittaa heti tuki-tiketti Johku-tuen kauttan osoitteessa support.johku.com.


Tarkempia tietoja julkaisusta antaa:


Sami Hänninen

+358 40 721 7717

sami@johku.com



JOHKU


Haluamme tehdä matkailuyrittämisestä niin helppoa, että et edes huomaa tekeväsi sitä. Meille tämä tarkoittaa sitä, että matkailija ja yrittäjä löytävät toisensa mahdollisimman helposti parhaimmillaan useiden eri kanavien kautta ja he pystyvät hoitamaan asioinnin täysin sähköisesti alusta loppuun saakka ilmaan mitään koukeroita säästäen molempien osapuolten aikaa ja rahaa. Haluamme myös että se aika, joka aikaisemmin on käytetty teknologian kanssa painimiseen ja vaivalloisiin manuaalikirjauksiin, käytetään tulevaisuudessa asiakkaan mieleenpainuvan kokemuksen rakentamiseen.

Ja kun ostamisesta ja asiakaspalvelusta on saatu vaivatonta, haluamme vielä huolehtia siitä että matkailuyrittäjällä on kaikki tieto helposti saatavilla ajasta ja paikasta riippumatta. Selkeä kuva siitä, miten yrityksellä menee, helpottaa ja kannustaa viemään asioita positiivisella vireellä eteenpäin.


Johku on samalla myös Gofinland.fi:n ja Maksukaistan strateginen kumppani. Gofinland on Alma Mediapartners Oy:n ylläpitämä valtakunnallinen Suomi-matkailun palvelu jolla tavoitat helposti suuret kohderyhmät. Palvelua kehitetään vahvasti ulkomaalaiset Suomeen suuntaavat matkailijat huomioiden, kuitenkaan kotimaanmatkailua unohtamatta. Maksukaista on Paybyway Oy:n nopeasti kasvava palvelu, joka tarjoaa Johkun käyttäjille maksukortti- ja verkkopankkimaksut Suomen kilpailukykyisimpään hintaan.


Lisätietoja Johkusta löytyy osoitteesta johku.com

Kirjaudu tai Rekisteröidy lähettääksesi kommentin

Seuraa Johkun kehitystä

Takaisin ylös